hehe hej san det var langasen

jaaa nu er de her :)) wuihih :D
vi sitter i skola och ska skriva en NO-UPPGGIFT!!!!
det blir najs landet ska heta MEDALANDET :D fint va???? ni som fattar var vi fått der ifrån, kommentera "123" i kommentarerna: så vi vet ):
jag är den i mitten dom andra två vet inte vilka dom är en fanbild bara :) dom kom fram och drågafde om dom fick en bild jag sa visst shelvklart jag är ju shendis som ni vet så vafför inte det fins  ingen anledning att inte ge om vad dom vill ha asså en bild så jag tog detta korter jag vet inte jag tyker odm ser ganska onormala ut men så där ser jag ia alla fall ut på rigtit!!!!
så jag hhoppas ni enyjoj the picshure :))) så nu vet jag tycker om lägga ut bilder på :) åå jag hoppas bara ni inte copierar då är ni cpen!!!!! man gör inte så med bilder ok ok?? :) bwt har kollat runt på mina fans bloggar fyfan va fula ni är gå och häng er.!!!!!!!!!!??
puss och karam och så ses vi senare :D
jag var tvugen att redara bilden för alla copijerade.... suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0