hej igen!!!!

jag hoppar ni fatat det jag emnar innan???? copyrift daaa??? ©©©©©©©© KÄFt kopijear inte denna bilde den är min favotir åå jag elskar den :) men jajaj det är jag i skolan fanbild så klart kom en kille och sa jag älskar dej får jag bild jag ba okeeej så toigt han bild ja som ni ser jag blev ju snyggast som vanlit!!!men i alla fal det där är mitt hemliga teken som jag jör ibland när jag vil visa vem som är teh bos???? :) aa så ni vet och ni som skriver dum Sakee I KOMMENTAR SLUTA MED DET JAG ORKAR INTE MED ER SKIV SNÄLLA SAKER IISTÄLLET OKEJ? OCH FÖRRESTEN Non sparka krossaflaska på min fot igor ner ajg var utte på fest så nu FAN kan inte gå!!!! sluta sparka krossaflaska på mej!!! jag ar fåtkt  no av alal duma fan s
pusspåer gumsor och gubbisar ;) :D <3<3
bara så ni vet, jag är en tjej okej?? ni som tror ag e chille, ni har FEL så tyst ni ser jag är chej och jag heter.........
Meda och är 12 år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0