hihih hej :D

jaa nu är skolan slutt och jag är helt slutt alvarlit!!!! jg siter hrä och bloggar !!!! snart ska jag gå och köpa godis, och kanelbulle, för ni som inte vet det är ju kanelbullens dag idag!!!! hurra!!!!! och kebab och pizza till mat och sen cola och cheese doodlez (ost krokar för er som inte kan engelska!?)
jag är jetter sugen på kebab och cheese doodlez, blandat med pizza och cola. FAAAAN va goot tänk man mixar i en milksjejk sak och så blir det som milksjejk med kebab, cheese doodlez (å gud va got!!!), pizza och cola, man kan ha i lite kanelbulle också nu när det är kanelbullens dag!!! ett mellanmålstips och ett jävlit bra om jag for seja det shelv !!!!! jaja nu ska jag alltså gå och fika och så men vi ses senare och här får ni en bild på lite goda saker::::
pizza med choklad är så jävla got eller vad sejer ni??
mmums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0